Spletna odjava in prijava obrokov- MojaMALICA

od septembra 2022 dalje

Priporočamo, da najprej preberete navodila za registracijo novega uporabnika  in navodila za spletno evidenco obrokov

  1. Za dostop do SAOP portala kliknemo TUKAJPred prvim vstopom, se nov uporabnik najprej registrira v aplikacijo in sicer s klikom na povezavo Registracija.
  2. Izpolnimo polja: ŠIFRA KORISTNIKA(vpišemo 7-mestno šifro plačnika/učenca, ki jo najdemo na računu, tik nad imenom in priimkom učenca), EMŠO (vpišemo EMŠO učenca) in kliknemo na gumb “NAPREJ”. Odpre se okno za registracijo novega uporabnika.
  3. V polju >Kdo izvaja registracijo?< določimo, kdo bo upravljal s prijavami in odjavami obrokov: mati, oče, skrbnik ali sam koristnik. Nato vnesemo še ime, priimek in e-pošto osebe, ki bo upravljala z obroki. Po kliku na gumb Naprej, se ustvari uporabniški račun. Nadaljujemo s klikom na Vpiši se.
  4. Po e-pošti prejmemo sporočilo, kjer kliknemo na gumb Aktivacija uporabniškega računa.
  5. Po e-pošti prejmemo geslo za vpis, kjer kliknemo na gumb Vpiši se (zapomnite si zapisano geslo). V spletnem brskalniku se odpre sporočilo, da je bila Aktivacija uspešna.
  6. Ob kliku na gumb Vpiši se, se odpre prijavno mesto za sistem mojaMALICA. Za prijavo potrebujemo elektronski naslov in geslo, ki smo ga prejeli.
  7. Vstopimo v mojoMALICO in začnemo z urejanjem prijav in odjav na obroke, dodajanjem koristnika (v primeru več otrok). (Ko vstopite v mojo MALICO lahko, če želite v desnem zgornjem kotu zamenjate geslo).
(Skupno 807 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost