Skoči na glavno vsebino

Učitelji sporočajo staršem, da bo avtobus ob 16.00 prispel pred šolo

Utrinki iz ŠVN.

Četrtek, 14. 9. 2017

Ponovno smo se zbudili v sončen dan. Zjutraj smo se odpravili na krajši tek do Savudrije. Sledil je pouk (matematika, likovna umetnost).
Z učitelji plavanja smo pred kosilom na naši plaži preizkusili supanje, ustvarjali na mivki in iskali školjke. Nekaj časa smo imeli tudi za prosto igro. Zelo nam je všeč odbojka na mivki.
Zaradi vetra in nižjih temperatur smo si popoldan ogledali film o solinah, učitelji pa so nam pripravili orientacijo v okolici doma in plaže.
Zelo smo se zabavali.

Sreda, 13. 9. 2017

Sreda je bila najbolj sončen dan v tem tednu. Zjutraj smo si ogledali Umag, saj nas je prejšnji dan presenetila nevihta in smo morali vlakec odpovedati. Po kosilu smo takoj odhiteli na plažo. Z ucitelji plavanja smo cel popoldan plavali in na plaži dokončali zastave. Zvečer smo imeli tombolo z lepimi in tudi sladkimi nagradami. Seveda ni manjkalo nogometa, odbojke, namiznega tenisa, družabnih iger, iger na prostem … Na plaži nas je z obiskom presenetila gospa ravnateljica.

Kmalu se vidimo.

Torek, 12. 9. 2017

Danes smo se zbudili v deževno jutro, dočakali pa smo sončno popoldne. Po zajtrku smo skupaj z učiteljicami pripravili manjšo telovadnico in izpeljali uro športa. Sledil je pouk. Ogledali smo si kratek film o Luki Koper, po skupinah izdelali plakate in pripravili predstavitve. Sledil je zabavnejši del, ko smo narisali zastave. Čaka nas še izlet z vlakcem v Umag in družabni večer.
Lepo nam je.

Učitelji sporočajo, da so srečno prispeli v Zambratijo, kjer so se namestili po sobah in se odpravili raziskovat okolico (ni dežja).

Odhod: v ponedeljek, 11. septembra 2017 ob 7.00 izpred OŠ Šempas.

Povratek: v petek, 15. septembra 2017 v popoldanskih urah (okrog 16.00).

Med potjo v šolo v naravi si bodo ogledali Luko Koper in Tonino hišo. Ne pozabite na osebne dokumente!

Related Images:

(Skupno 70 obiskov, današnjih obiskov 1)