Spletna odjava in prijava obrokov- MojaMALICA
od septembra 2022 dalje
Priporočamo, da najprej preberete navodila za registracijo novega uporabnika in navodila za spletno evidenco obrokov.
- Za dostop do SAOP portala kliknemo TUKAJ. Pred prvim vstopom, se nov uporabnik najprej registrira v aplikacijo in sicer s klikom na povezavo Registracija.
- Izpolnimo polja: ŠIFRA KORISTNIKA(vpišemo 7-mestno šifro plačnika/učenca, ki jo najdemo na računu, tik nad imenom in priimkom učenca), EMŠO (vpišemo EMŠO učenca) in kliknemo na gumb “NAPREJ”. Odpre se okno za registracijo novega uporabnika.
- V polju >Kdo izvaja registracijo?< določimo, kdo bo upravljal s prijavami in odjavami obrokov: mati, oče, skrbnik ali sam koristnik. Nato vnesemo še ime, priimek in e-pošto osebe, ki bo upravljala z obroki. Po kliku na gumb Naprej, se ustvari uporabniški račun. Nadaljujemo s klikom na Vpiši se.
- Po e-pošti prejmemo sporočilo, kjer kliknemo na gumb Aktivacija uporabniškega računa.
- Po e-pošti prejmemo geslo za vpis, kjer kliknemo na gumb Vpiši se (zapomnite si zapisano geslo). V spletnem brskalniku se odpre sporočilo, da je bila Aktivacija uspešna.
- Ob kliku na gumb Vpiši se, se odpre prijavno mesto za sistem mojaMALICA. Za prijavo potrebujemo elektronski naslov in geslo, ki smo ga prejeli.
- Vstopimo v mojoMALICO in začnemo z urejanjem prijav in odjav na obroke, dodajanjem koristnika (v primeru več otrok). (Ko vstopite v mojo MALICO lahko, če želite v desnem zgornjem kotu zamenjate geslo).
Related Images:
(Skupno 1.106 obiskov, današnjih obiskov 1)