Skoči na glavno vsebino

Vzgoja za medije: tisk, radio, televizija

Gledališče in drama
Enoletni predmet
DRUŽBOSLOVNO HUMANISTIČNI SKLOP Vzgoja za medije  7.r, 8.r, 9.r
 Učni načrt Tisk
Radio
Televizija

Vzgoja za medije bo omogočila učencem dostop do medijev, naučila jih bo analizirati, kritično ocenjevati in izdelovati različne komunikacijske oblike (časopis, televizijske in radijske oddaje, iskanje po internetu itd.). Vzgoja za medije bo medijsko opismenjevala učence za kritično in ustvarjalno uporabo sporočil v medijsko zasičeni družbi.

Predmet vzgoja za medije je sestavljen iz treh zaokroženih tematskih vsebin, vsaka se bo obravnavala kot enoletni sklop:
TISK, RADIO, TELEVIZIJA. Vsebine enoletnih sklopov se vsebinsko dopolnjujejo, možno pa je, da se učenci seznanjajo samo z enim enoletnim sklopom ali pa katerega preskočijo.

Predmet TISK je zasnovan tako, da so poudarjene medijske teme tiska. Učenci spoznajo tudi skupne značilnosti množičnih medijev, razlike med različnimi načini in oblikami sporočanja: novinar ska, umetniška, publicistična besedila, dokument, fotografija, video, film, glasba, internet
in znajo razlikovati oglaševanje ter propagando od novinarskega sporočanja. Učenci razumejo,da mediji sveta ne zrcalijo, ampak ga konstruirajo in ustvarjajo. Na koncu prvega leta učenci izdajo svoj časopis.

Pri predmetu RADIO se poudarijo radijske medijske vsebine in oblikujejo lastne radijske oddaje. Učenci tudi spoznajo razlike med medijskimi občinstvi.

Pri predmetu TELEVIZIJA je na vrsti televizija in njene značilnosti. V sodelovanju z lokalno televizijsko postajo učenci oblikujejo svojo televizijsko oddajo. Pri tem izbirnem predmetu se otroci seznanijo z delovanjem interneta. Učenci spoznajo učinke množičnih medijev in še posebej posamezne problematične teme, povezane z mediji, kot so nasilje, idoli, stereotipi. Na koncu se učenci pogovorijo o spremembi svojih navad spremljanja množičnih medijev in napišejo pisma uredništvom, v katerih predstavijo pobude za spremembo medijskih vsebin.

Učiteljica: Zarja H. Marc

Related Images:

(Skupno 70 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost